פורום תאונות דרכים ועבודה

שלום רב קורא יקר,

הקמנו את פורום תאונות דרכים ועבודה במטרה אחת והיא לעזור לך להבין את מצב הזכויות שלך בייחס למקרה התאונה. 

פורום תאונות דרכים ועבודה הוא פרויקט הדגל של המשרד הצלחנו להקים אותו  רק בזכותכם קוראים יקרים!!!  השאלות ששאלתם דרך ערוץ היוטוב ודרך מרכז מידע לאזרח העוסק בנזיקין המנוהל על ידי המשרד שלנו. השאלות שנשאלו עזרו לנו לדעת ולהבין מה רלוונטי יותר ומה רלוונטי פחות לנושא הפורום תאונות דרכים ועבודה. 

חשוב לנו להדגיש שמטרת הפורום היא לא לנסות לתת ייעוץ משפטי פרטני היות ואת זה נכון לעשות מול עורך דין בפגישה אישית – כל תאונה היא שונה ודורשת תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

החוק שייך לאזרח

בפורום אנחנו נחשוף אותך לתאונות השונות המתרחשות יום ביומו ולפסיקות של בית המשפט בעניין תאונות אלה. אנו מאמינים שזכותו של אזרח לדעת את החוק ועוד יותר חשוב לדעת את מצב הזכויות שלו מכוח החוק כי ידע זה כוח !

מייסד פורום תאונות דרכים ועבודה הוא עורך דין טל רבי בעל תואר שני במשפטים יוצא משרד האוצר. עורך טל רבי הקים גם ערוץ יוטוב יעודי העוסק בתאונות כמו גם מרכז מידע לאזרח העוסק בתאונות. 

מטרת הפורום היא לעזור לאזרחים בייחס לזכויות שלהם והפורום הוא לא למטרות רווח לכן נבקש בכל לשון של בקשה לא לפנות אלינו במטרה לפרסם מודעות בפורום אתם כן מוזמנים לפנות אלינו אם אתם רוצים לפרסם כתבה שיכולה לעזור לקהל הקוראים שלנו.

במקרה ויש לך שאלות או נושאים שמעניין אותך שנכתוב עליהם ניתן לשלוח אלינו הודעה ואנו נשתדל לחזור אליך – [email protected]