פורום תאונת עבודה

בפורום תאונות עבודה אנו נדבר רבות על תאונת במקום העבודה, בדרך לעבודה, בחזור מהעבודה כמו גם על נזק גוף, נרחיב על אחוזי נכות והפיצוי הכספי שמגיע לעובד בעקבות הנזק שנגרם לגופו.

כמובן שנתייחס לפסיקה של בית המשפט בנושאים אלה על מנת שתדעו להבין מה קורה בפרקטיקה ביום יום. 

בין הנושאים שנדבר בפורום תאונת עבודה:

1. החלקה ונפילה בעבודה בשל רטיבות כיצד מתנהלים במקרה כזה ומה הוא הפיצוי שמגיע לעובד.

2. ביטוח לאומי – כיצד נכון להתנהל מול המל"ל על מנת לקבל פיצוי כספי מירבי.

3. דמי פגיעה – נזכיר מקרה מעניין שבו עובדת נכנסה לדיכאון בעקבות שימוע שנעשה לה במקום העבודה, נוכח השיחה הקשה עם המעסיק שהשפיע קשות על העובדת המקרה הוכר לה כפגיעה בעבודה ונפסק לה פיצוי.

4. נדבר על מיקרו טראומה ונחשוף אותכם לחוזר של ביטוח לאומי המסביר למנהלי סניפים/ מנהלי תחום גמלאות/ מנהלי מחלקות נפגעי עבודה ופקידי תביעות נפגעי עבודה כיצד להחליט האם העובד זכאי להכרה ולפיצוי כספי בשל נזק גוף או לא.

בקצרה נאמר כי כאשר אנחנו מדברים על מיקרו-טראורמה מדובר בפגיעות בעבודה שנגרמו עקב פגיעות זעירות חוזרות ונשנות ולא כתוצאה מאירוע תאונתי בודד – למשל אצל מנקות, טבחים, קלדנים ועוד..

למשל במקרה של מתקין מזגנים שהברכיים שלו נשחקו לאורך השנים עקב עבודה ממושכת על הברכיים או עובדת ניקיון שנגרמו לה נזקים קשים מאוד לאור הידיים עקב שימוש אינטנסיבי בחומרי ניקיון.

5. האם כאשר עובד נפגע ממנוף של משאית בזמן עבודה מדובר בתאונת דרכים או עבודה ומי אחראי לפצות את העובד בשל נזק גוף שנגרם לו.

6. נדבר על עורך דין שניזוק בתאונת דרכים ונבחן כיצד פסק בית המשפט את הפיצוי הכספי בשל אובדן השתכרות לעתיד בעיקר כאשר ניתח את ההתפתחות התעסוקתית של העובד בעבר ובהווה ולמד על הפוטנציאל ההשתכרות העתידית שלו.

7. נדבר על פגיעה בגב התחתון (עמוד השדרה) עקב הרמת משקל כבד בעבודה ונסביר כיצד יש לפעול על מנת לקבל פיצוי כספי לעובד.

8. נדבר על עובדת סיעוד שקיבלה פיצוי כספי בשל עומס מתמשך על הגב שלה שהוביל לכאבים מאוד קשים ולהגבלת תנועה –  מיקרוטראומה פגיעה בעבודה שמוכרת כתאונת עבודה.

9. כמובן שנתייחס למצבים בהם העובד נופל מגובה למשל נפילה מסולם במהלך העבודה ומה הפיצוי הכספי שמגיע לו בשל נזק גוף.

10. דיברנו בפורום תאונת עבודה גם על תאונת דרכים שהוכרה כתאונת עבודה כאשר לניזוק נקטעו הרגלים בעקבות התאונה. בנוסף הדגשנו את החשיבות במימוש זכויות למול הביטוח הלאומי וקופת החולים כאשר מדברים אנחנו על פיצוי כספי בעקבות תאונה.

ועוד נושאים רבים ומגוונים…

[wpforms id="138" title="true" description="true"]