פורום תאונת דרכים

בפורום תאונות דרכים אנו נדבר רבות על תאונת דרכים, נזק גוף, אחוזי נכות כמובן שנתייחס לפסיקה של בית המשפט בנושאים אלה על מנת שתדעו להבין מה קורה בפרקטיקה ביום יום. 

פורום תאונת דרכים – מידע לאזרח.

בין הנושאים אשר נדבר עליהם בפורום תאונות דרכים:

1. מה הוא הפיצוי הכספי המגיע לניזוק בעקבות תאונת דרכים וכיצד מחשבים את הפיצוי לניזוק בתאונה?

2. מה יכול לעשות בעל רכב אשר נהג ללא פוליסת ביטוח חובה בתוקף והיה מעורב בתאונת דרכים?

3. מי יפצע הולך רגל כאשר רוכב אופניים חשמליים פגע בו וגרם לו נזק גוף ומה קורה במקרה בו רוכב אופניים לא חשמליים פוגע בולך רגל בפארק וגורם לו נכות קשה האם הנהלת הפארק גם אחרית למקרה התאונה עם רוכב האופניים?

4. תאונת דרכים שהתרחשה בחול כאשר כל המעורבים בה הם תושבי ישראל מי הולך לפצות את הניזוקים בתאונה?

5. אישה מבוגרת נפלה ונחבלה בגופה באוטובוס בעקבות עצירת פתע של נהג האוטובוס האם מדבור בתאונת דרכים ומה הפיצוי שמגיע לנוסעת במצב דברים זה?

6. תאונה ברכבת מה קורה כאשר נוסע ברכבת מחליק בעקבות רטיבות שהיתה בקרון הרכבת ונופל על עצם הזנב מי הולך לפצות אותו בשל נזק הגוף וכיצד נכון להתנהל במקרה זה על מנת לקבל פיצוי כספי?

7. מי אשם במקרה של התנגשות חזיתית של שני כלי רכב וכיצד מחשבים את הפיצוי לניזוק בשל נזק גוף – מה המשמעות של אשם תורם וכיצד הוא משפיע על גובהה הפיצוי שיתקבל מחברת הביטוח?

8. מה ההבדל בין תביעה לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים לבין תביעה לפי פקודת הנזיקין? רמז – הבדל גדול מאוד שמשפיע על הפיצוי הכספי שלך!

9. נדבר על הפחתה בפיצוי הכספי למי שאירעה מקרה תאונת הדרכים כאשר מלאו לו ביום התאונה שלושים שנה.

10. ניתן לך דגשים כיצד נכון להתנהל מול חברות ביטוח כאשר דורשים את הפיצוי הכספי בשל תאונת דרכים – מהשיחה הראשונה שבה אתם מספרים על מקרה התאונה ועד לקבלת הפיצוי בפועל.

11. נדבר על שמאות – בשל נזק שנגרם לרכב שלך וכיצד נכון לערוך שמאות על מנת להגדיל את גובה הפיצוי הכספי שמגיע לך. מסתבר שיש כמה דרכים לערוך שמאות וישנה דרך שיכולה להיטיב איתך במיוחד. מבולבלים לא רק אתם גם בית המשפט לא הבין מדוע ישנם דרכים שונות!! לחישוב נזק לפח הרכב.

12. איך לבחור עורך דין מומלץ לתאונת דרכים גם על זה דיברנו והסברנו את השקפת העולם שלנו בכל הקשור לשירות לקוחות ושביעות רצון הלקוח.

זאת ועוד בפורום תאונת דרכים

5 כללי ברזל מה עושים מיד לאחר תאונת דרכים – להדפיס ולשמור ברכב

[wpforms id="138" title="true" description="true"]