פציעה ונפילה ברכבת האם מדובר בתאונת דרכים?

היום נענה לשאלה שנשאלה בפורום תאונות העוסקת בפציעה כתוצאה מתאונה ברכבת ישראל. מה קורה במקרה שבו נוסע נפל בשל דחיפה של נוסע אחר או בשל החלקה ברכבת ונגרם לו נזק גוף כיצד יכול הוא לקבל פיצוי כספי ויותר חשוב מי אחראי לפצות את הנוסע ברכבת בשל נזק גוף?

במקרה של נזק גוף שנגרם לנוסע כגון הנוסע ברכבת אתם לא נדרשים להתנהל מול אדם פרטי שלא ברור חוסנו הכלכלי והאם הוא יכול לעמוד בגובה הפיצוי. כל מה שצריך להוכיח שהכן מדובר בתאונת דרכים ובמצב דברים זה זכאי נוסע הרכבת שניזוק בגופו לפיצוי מחברת הביטוח אשר מבטחת את הרכבת בישראל.
תאונה ברכבת פיצוי כספי בשל נזק גוף.

פציעה ונפילה ברכבת היא תאונת דרכים

כיצד ומדוע קרה מקרה התאונה כגון נפילה ופציעה ברכבת הוא פחות קריטי מה שכן חשוב הוא מה קרה בדיוק האם הייתה תאונה ברכבת בפועל למשל האם התאונה ברכבת התרחשה כתוצאה מבלימה פתאומית של הרכבת כתוצאה מכך נפלתם או נפצעתם או בזמן הירידה מהרכבת או העליה לרכבת נפלתם ונחבלתם בגופכם, האם משהו דחף אותכם ברכבת וכתוצאה מכך נחבלתם בגופכם כגון פציעה ביד, בפנים ובשאר חלקי הגוף, האם הדלתות של הרכבת נסגרו עליכם וכתוצא מכך נגרם לכם נזק גוף ועוד עוד…

את מי תובעים במקרה של תאונה כגון פציעה ונפילה ברכבת ?

חשוב להדגיש היות ונפילה ברכבת או כל פציעה אחרת ברכבת נחשבת לתאונה שהיא תאונת דרכים לניזוק קל יותר לקבל פיצוי כספי. ולמה הכוונה? בתאונת דרכים ישנו מנגנון ברור מאוד באשר לפיצוי כספי במקרה של נזק גוף שנגרם לנוסע ברכבת, אתם לא נדרשים להתנהל מול אדם פרטי שלא ברור חוסנו הכלכלי והאם הוא יכול לעמוד בגובה הפיצוי. כל מה שצריך להוכיח שהכן מדובר בתאונת דרכים ובמצב דברים זה זכאי נסוע הרכבת שניזוק בגופו לפיצוי מחברת הביטוח אשר מבטחת את הרכבת בישראל.

פיצוי כספי מקסימלי בעקבות תאונה כגון פציעה ונפילה ברכבת ?

על מנת לקבל את מלוא הפיצוי הכספי שמגיע לנוסע ברכבת שנחבל בגופו בעקבות תאונה ברכבת עליו להביא תשתית ראייתית תומכת כאשר תובע הוא את חברת הביטוח של הרכבת.

עדים לתאונה ברכבת- מומלץ מאוד לקחת פרטים אישים של נוסעי הרכבת שהיו עדים למקרה התאונה ברכבת כגון את השם שלהם גם שם המשפחה, מס' טלפון ליצירת קשר מאוחר יותר.

בנוסף מומלץ לצלם במצלמה של הטלפון האישי שלכם את סביבת התאונה על מנת שניתן יהיה לחקור בהמשך את נסיבות התאונה. תאונה ברכבת יכולה להיגרם למשל בעקבות רטיבות הרצפה ברכבת ואז הנוסע יכול להחליק וליפול על עצם הזנב או למשל עגלת קפה שנמכרת בתוך הרכבת הידרדרה ופגעה בכם וגרמה לחבלה לגופכם ועוד ועוד… הרשימה אינה סגורה.

בעקבות פציעה ונפילה ברכבת יש לעבור בדיקה רפואית

לאחר התאונה ברכבת יש לפנות לקופת חולים או לבית חולים לצורך בדיקת מצבכם הרפואי והבריאותי. לאחר מכן יש לשמור את התיעוד הרפואי על מנת להציג אותו בפני חברת הביטוח של הרכבת על מנת לדרוש פיצוי כספי בשל הנפילה או הפציעה ברכבת.

[wpforms id="138" title="true" description="true"]